The reference for your web-and marketing solutions

we develop personal strategy for your business

Webdesign

 

Een veel gestelde vraag is: wat is een goede en wat is een slechte website? Het antwoord is eigenlijk vrij simpel. Elke website zou eigenlijk een goede website moeten zijn want de klant heeft deze goedgekeurd voor het live gaan. De werkelijkheid is echter anders. Bijna alle websites missen iets en er kunnen tal van zaken zijn die een bezoeker irriteren. Het is zeker niet onze intentie om een soort websitebijbel te gaan samenstellen maar we kunnen we wel een aantal richtlijnen meegeven.

 

Laten we ons eens focussen op wat wel en wat niet thuishoort op een site.

 

  • Houdt de tekst kort en begrijpbaar. Werk met opsommingtekens omwille van de leesbaarheid.
  • Houdt een goed overzicht over de site en maak alles zo homogeen mogelijk.
  • Bewegende beelden en filmpjes zijn mooi en "cool" maar een overvloed hiervan vertraagt de site en heeft dan uiteindelijk een negatief effect op de bezoeker.
  • Als u over informatie beschikt uit een database die u met anderen wil delen, voer deze gegevens niet opnieuw in (zoals nog steeds veel te vaak gedaan wordt) maar gebruik een valabele databaseoplossing.
  • Indien u de mogelijkheid heeft om met professionele grafici te werken, aarzel dan niet. Deze creatieven kunnen vaak, in vergelijking met ontwikkelaars, een meer op maat gemaakte lay out voorstellen.
  • Bij meerdere taalversies, tracht deze talen gescheiden te houden. Alle talen op 1 pagina kan zeer verwarrend werken.
  • Vooraleer u start met de ontwikkeling van de site, zorg ervoor dat het mogelijk is om achteraf op een eenvoudige manier aanpassingen of uitbreidingen uit te voeren.
  • Naast de opmaak van de site zijn online advertenties en promoties overtuigende factoren voor mogelijke bezoekers. Veel webdesigners hebben geen enkele kennis aangaande het generen van trafiek naar een website. En tenslotte daar draait het allemaal om!
  • En tenslotte ... hoe complex de site ook mag zijn, het blijft het eerste visitekaartje van een bedrijf. De eerste indruk is vaak een lang leven beschoren.

 

Indien u een nieuwe site gaat ontwikkelen, houdt zeker rekening met bovenvermelde punten.

 

Des te preciezer de voorbereiding en des te meer focus op mogelijke toekomstige aanpassingen, des te efficiënter en financieel interessanter zal het resultaat zijn.

 

Een website dat een goede samenstelling van stijl, uniek design, een lay out die het imago weergeeft en beschikt over een functionele en technisch goede structuur, is een gewaardeerde website. Indien u meer feedback of advies wilt betreffende uw nieuwe website, aarzel dan niet om ons te contacteren. Dan steken we zo snel mogelijk de koppen samen om al uw ideeën te verzamelen en jullie te voorzien van de nodige feedback. En hopelijk kan dat dan een start zijn van een succesvolle samenwerking.

 

terug naar diensten

Enkele van onze specialisaties.

Klanten vertellen.

Mr. Chris Boone

No Nonsens, waar service en kwaliteit primeert!... lees verder

Op zoek naar een leuke job ?
Wij zoeken extra collega’s !!

Zelfstandige Account Managers (m/v)

Ben jij één van onze nieuwe Zelfstandige Account Managers bij No Nonsens bvba?.... bekijk de details

Junior .NET Developers (m/v)

Ben jij één van onze nieuwe Junior Development Managers bij No Nonsens bvba?.... bekijk de details

Lid van feweb

Email Marketing Login

Login:

Paswoord: